Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Grochu08 | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Grochala adresRadom zarejestrowany27.01.2009 @20:13:34 ostatnio na stronie02.11.2015 @19:16:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty8 komentarze126 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~medialny    08.01.2013 @11:40:58
Dzieki za pozytywną wypowiedź i ocenę!! ;>
~Slotwinski    23.09.2010 @18:08:29
u dzięki za mocne słowa w pozytywnym znaczeniu
~monika27    21.09.2010 @21:56:31
Ale przyjmijmy wersję,że ma tak mały biustKoszulka akurat była najmniej istotna.Skupiłam się na innych szczegółach,które niektórzy w swoich pracach pomijają bo ich nie są w stanie dostrzec....
ostatnio edytowane: 2010-09-21 22:03:27
~monika27    21.09.2010 @21:50:09
DziekiCo do koszulki-nie chciało mi sie i już
~pchelkaaaaa    14.08.2010 @14:44:31
to zapraszam częściej
_______
improwizacją kolorową rządź.
~Ashara    06.08.2010 @19:15:02
zmotywowałeś mnie tym komentarzem do dalszej pracy
~theMLC    27.07.2010 @23:10:12
i tak z niewielu komentarzy mozna wyciagnac jakies wnioski, o ocenach nie wspomne.

DA jest gowno wart taka jest prawda :P
_______
Stripes4Life
~happyP    21.07.2010 @18:48:32
fajna galeria, jestem pod wrazeniem
_______
EARTH without ART is just EH..
~Ashara    20.07.2010 @22:41:25
dziękuję a usta to spierdzieliłam, więc dobrze, że się nie wyróżniają ;p
*buttman    18.07.2010 @10:54:16
Owa data jest pawdopodobnie głównym powodem zablokowania . Poza tym zdjęcie samo w sobie jest również nieostre i niedoświetlone.
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
*buttman    18.07.2010 @10:33:22
powód zablokowania pracy pojawił sie przy komunikacie , prosze sprawdzić w centrum
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~ZaQ1904    17.07.2010 @16:41:37
no tak ale gdybyś sie przyjrzał to zauważył bys ze pierwsza linia od gory ustala ftanice a nie ta po srodku tak samo jest z gorą kaptura
~cramoisiefleur    28.02.2010 @16:17:16
Dziękuję bardzo
_______
....
~Alexis7    23.09.2009 @15:50:44
Eee tam opowiadasz :P
~Alexis7    20.09.2009 @20:32:08
Dziękuje ale uwierz, że chciałabym rysować tak ładnie jak Ty
~Magdalena88    30.07.2009 @18:59:23
dzięki
~Meravigiliosa    18.07.2009 @19:41:01
dz bardzo
_______
Wszystko jest względne.
~kornelly    15.07.2009 @07:57:36
dzieki za linka..wiem że te zdjecia maja słabą jakosć ale mam kiepski aparat a nie znam sie na programach tak by je ulepszyc...chyba czas sie nauczyćpozdrawiam
~Ashara    14.07.2009 @15:37:07
dzięki Ci:D
~Kozakiewicz    01.07.2009 @18:43:24
Na kartce w kratke bo nie miałem innych a do sklepu mi się nie chce jeździć dzięki za koma
_______
Jeśli lubisz origami to zapraszam do mojej galerii
ORIGAMI :D:D:D

Nie dziękuj skomentuj
~Ashara    30.06.2009 @11:38:57
ok, bardzo dziękuje
~Ashara    29.06.2009 @22:43:27
kontrast już poprawiłam, jutro dodam ten rysunek, a dekolt...ym, to miało wyglądac jak biała bluzka:b
bardzo dziekuję za ocene i komentarz
~spiderp25    20.06.2009 @18:54:57
Nie ma za co. Rowniez pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~jonquilles    02.06.2009 @12:00:53
ślicznie dziękuję za tak pozytywny komentarz
~Okime    10.05.2009 @16:26:12
Dziękuję bardzo
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt